Rojcsek Gusztáv honlapja

Üdvözöllek honlapomon,nézz körbe

2010 március 15 én reggel autóba ültünk és írány Bakonybél 11 kor már az erdőben gyalogoltunk a kék+ jelzésen.

Gerence pusztáig itt ettünk egy keveset. Itt találkoztunk  két hölgy túristával akiknek volt térképük mert mink a térképet , tályolót ,és a túrabotokat otthon hagytuk. Innen most már négyen haladtunk tovább a piros-- jelzésen . Terv szerint a piros + ig mentünk volna de az erdőt ritkítottá és kivágták a jelzéseket is.Nem volt más vállasztásunk így a királyok útját vállasztottuk

A piros négyzetet elérve a falu felé vettük az irányt .Innen már csak pár km volt  hátra .és a a zöld + bevitt a faluba ahol az autót hagytuk

Ez a kis kirándulás 20 km volt Autóba ültünk és irány  a Pikoló vendéglő  és itt meg vacsoráztunk na meg készítettünk e közös képet

ülnek AMÁL és JUDIT jobbra MARIKA a vendéglős balra ILDI és én

2010.03.20.Ráckeve 8óra 20 kor indulás 25 km teljesítmény túra

indúló és  érkező  pont

Ady Endre gimnáziumtól Árpád majd Rákóczi utcán végig a Pest Megyei piros  jelzésen  a Nagy-Duna  gátig. A gáton haladva elérkezünk Lórév  Zichy kápolnához

ellenőrző pont                     Duna-gát                       pontőrök

Zychy-kápolna                                                          Lórév szerb-templom

A falut elhagyva túl vagyunk a fele útnak írány Szigetbecse ami 5.8 km-re van

út a tanösvény felé                                                 tanösvény

Tanösvényt elhagyva Ráckevére indulunkami már nincs messze. Ráckevére beérve van ég egy ellenőrző helyés vissza a kiinduúló ponthoz  ezt a 25km -t  5óra alatt jártam le ez a holnapi BIA 25 -re bemelegítésnek jó volt

2010.03.21. Biatorbágy       B.I.A.  25 KM teljesítménytúra

Reggel 7.10 -kor a216-os 217 induló papirt kezünkbe vettük és startoltunk

Egy-két km után jött az első emelkedő ami igazán nehéz kezdet innen csak a piros -- jelzést kellett követnünk. Dobogó -hegyután  beértünk Sóskútra ,majd Kálvária-hegy. Kálvária-hegyről leereszkedve  5km gyaloglás után jött a következő emelkedő. Ez  a rész  látványos  és szép

Sóskutat elhagytuk erdészházig sima útón gyalgoltunk 6km-t ,majd innen a Nyakas-kőig felfelé kapaszkodtunk.

Itt ezeket a képeket készítettem ami nagyon látványos.Innen már csak 5 km volt hátra köben érintettük a Szily-kápolnát  ahol begyűjtöttün még egy pecsétet.

Következett menet   lefelé  a lőtér és a  cél.

ezt a 25km-t 5 óra 27 perc alatt teljesítettük ami igen szép eredmény

2010.04.03  BAKONYBÉL

kora reggel autóba ültünk írány Bakonybél  elmentünk nosztalgiázni, mert itt ismserkedtünk meg nagyon régen . Szállásunkon jeletük érkezésünket majd elindúltunk túrázni  Tettünk egy10 km-s sétát közben csináltunk egy-két fotót.

Szent-kút                          medve-hagyma

2010.04.04  vasárnap reggel 1/2 10 koregy meghírdetett túrán vettünk részt  amit  Meszner Viktor vezetett  Tönkölös-hegy Bakonyújvári-rom volt  a cél ez  10 km-s táv

a csúcson                                                             medve-hagymás ebéd

visszaérkezésünk után ittunk  egy-két sört majd sétáltunk még egy keveset . Elmentünk a Szent-kútig megkerültük atavacskát és vissza a faluba .Este nagyon jó táncos buli volt. HÚsvét hétfő reggelre esős időre ébredtünk, szedelőzködtünk és haza felé indúltunk. Csókakőn megálltunk.és felmentünk a várba

Kis séta után kocsiba irány Szigetszentmárton

2010.05.16 Kőbánya  Kupa tájékozódási verseny

reggel 8.30 kor nevezés után  27 csapat indúlt a versenyen   atérkép átvételt követően 2 percenként  startóltunk szakadó esőben.

Oldal: túrák leírása és képek
Rojcsek Gusztáv honlapja - © 2008 - 2024 - rojcsekgusztav.hupont.hu

A HuPont.hu egyszerűvé teszi a weblapkészítés minden lépését! Itt lehetséges a weblapkészítés!